اتوبار شرق

خدمات اتوبار در مناطق شرق تهران

اتوبار شرق

خدمات اتوبار در مناطق شرق تهران

راهنمای اسباب کشی به محل جدید

اسباب کشی همیشه سخت است بخصوص اگر تجربه انجام آنرا نداشته باشید. قبل از اسباب کشی بهتر از با افراد مجرب مشورت کنید و برای آن برنامه ریزی کنید.  

اسباب کشی به خانه جدید

آمادگی : برای آمادگی قبلی کار های حمل اثاثیه ، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد مانند : 
عوض کردن آدرس های پستی( زمانی که از محلی به محل دیگر نقل مکان می کنید ، باید بسته های پستی که برایتان به صورت ماهیانه،هفتگی یا غیره ارسال می شود و همچنین قبوض آب،برق،گاز،موبایل و غیره به آدرس جدید منتقل شود.)

تهیه کردن لوازم بسته بندی اثاثیه ، پیدا کردن کامیون یا وسایل نقلیه لازم برای حمل کالا و اثاثیه و ... از قبیل کارهایی هستند که نیاز به آمادگی قبلی دارند . 
بسته بندی اثاثیه : بسته بندی وسایل به گونه ای که  در هنگام تخلیه بار به راحتی از روی برچسب های درج شده روی جعبه ها ، اتاق مورد نظر ، وسایل شکستنی و غیره بتوانید همه چیز را در جای مناسب قرار دهید.در کنار وسایلی که توسط شرکت باربری حمل می شوند ، فراهم کردن وسایلی که شما به صورت روزانه استفاده می کنید لازم به اشاره هستند. وسایلی که شما ممکن است در روز اسباب کشی لازم داشته باشید ، لوازم شخصی ، شارژر موبایل ، کتاب های مورد نیاز و ... . وسایلی که شما به صورت روزانه استفاده می کنید می توانند به صورت کوله یا ساک همراه شما باشند. این وسایل می توانند وسایلی باشند که شما برای برنامه ریزی یک سفر تفریحی در چمدانی می بندید.

برچسب زدن و مدیریت موجودی : موجودی و کالا و اثاثیه شما نیاز به مدیریت دارند.مثلا برچسب زدن بر اساس وزن جعبه ها یا شکستنی بودن آنها می تواند پروسه اسباب کشی را بسیار آسان کند.نحوه دیگر برچسب زدن ، برچسب زدن بر اساس اتاق مورد نظر(اتاق نشیمن،آشپزخانه،اتاق خواب،اتاق کار و ...) می باشد.نرم افزار هایی برای گوشی های همراه وجود دارند که کالا و اثاثیه را به گونه های مختلف دسته بندی میکنند.

اجاره کامیون ، انتخاب شرکت مناسب باربری : اجاره کامیون مخصوص جابجایی سرویسی است که هنوز در ایران جا نیفتاده است . برای انتخاب اتوبار مناسب باید به مواردی همچون توانایی شرکت باربری در حمل اثاثیه ، کارگران مجرب ، کیفیت وسایل نقلیه ، قیمت از پیش تعیین شده و بیمه بار،تحویل بارنامه کاغذی به مشتری دقت بسیار داشت.

شما می توانید شرکت های مناسب و خوشنام در این زمینه را از طریق وبسایت حمل کالا پیدا کنید .

چیدن وسایل در محل جدید : وقتی که بار شما صحیح و سالم به محل جدید انتقال یافت ، اگر وقت لازم را برای آمادگی و بسته بندی صرف کرده باشید ، باز کرن بسته ها نباید خیلی سخت باشد. 
تمیز کردن خانه یا اداره جدید ، راه اندازی تخت ها و مبلمان ، نصب پرده ها ، نصب وسایل برقی ، استفاده از کمد ها و دور ریختن وسایل دور ریختنی از کار هایی است که باید انجام شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.