اتوبار شرق

خدمات اتوبار در مناطق شرق تهران

اتوبار شرق

خدمات اتوبار در مناطق شرق تهران

شرکت باربری گیشا

اتوبار و باربری گیشا

قیمت مناسب یکی از مهمترین مسائلی است که در هر خرید یا خدماتی مد نظر است.

اسباب کشی به خودی خود یک پروژه پر هزینه است و چنانچه بخواهید هزینه زیادی را برای آن پرداخت کنید بار مالی قابل توجهی را بر دوش خانواده قرار میدهد.

گیشا ، بلوچستان ، فروزانفر

باربری گیشا مطمئنترین و مناسب ترین انتخاب برای یک اثاث کشی آسان و کم هزینه است و به شما این اطمینان را میدهیم که قیمت ارزان کمترین تاثیر بر روی خدمات باربری گیشا نخواهد داشت. 

ادامه مطلب ...

بسته بندی و اسباب کشی

بسته بندی اثاثیه منزل در تهران

همانطور که اشاره شد بسته بندی اثاثیه مهمترین بخش یک پروژه اسباب کشی است.

دلایل متعددی وجود دارد که اهمیت بسته بندی را برای ما آشکار میکند. بسته بندی اثاثیه منزل وقتی اصولی و صحیح انجام شود باعث میشود که :

  1. سرعت حمل و نقل و چیدمان افزایش یابد
  2. چیدمان اثاثیه سریعتر انجام شود
  3. خسارات ناشی از اسباب کشی به حداقل و در بیش از 70 در صد موارد به صفر برسد.

هدف بار تهران با استفاده از لوازم با کیفیت ( انواع کارتن، چسب، پکیج های بسته بندی اثاثیه، نایلون های بسته بندی و ... ) و روشهای صحیح بسته بندی لوازم منزل و اداری از هرگونه خسارت احتمالی جلوگیری خواهد کرد. بسته لوازم و اثاثیه با هدف بار یعنی تضمین صد در صدی اسباب کشی !

لوازم بسته بندی اثاثیه

در اغلب اثاث کشی ها تجهیزاتی که شرح آنها در زیر وجود دارد بکار برده میشود. تجهیزات مرغوب و استخدام کادر حرفه ای، ضامن موفقیت در اسباب کشی است.

وسایل بسته بندی اثاثیه عبارتند از : کارتنهای رگال دار و معمولی در ابعاد و اندازه های مختلف ، پکیجهای حمل رختخواب، چسب پهن، ماژیک، لیبل و برچسب، پوشش های محافظتی از لوازم برقی و آینه های بزرگ، بابل رپ، استرچ رپ، پوشش های ضربه گیر نظیر پوشال اسباب کشی، یونولیت، پلی اتیلن و ...

لازم به ذکر است که بسته بندی اثاثیه با روشهای صحیح زمان چیدمان اثاثیه در منزل جدید را بشدت کاهش داده و از کلافگی زمان چیدمان جلوگیری میکند.